lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Så jag gjorde mig,..

Kategori: Allmänt

,
,..ett nytt kostschema. Inte särskilt upphetsande överhuvudtaget men förhoppningsvis det snällaste jag kan ge magen utan att helt enkelt enbart leva på luft.
.
Havregrynen är borta, likaså malton, riset och den glutenfria pastan. Ris ska väl förvisso vara snällt för magen men jag får inte ner det för tillfället. Så frukosten består av bovete, ägg, grapefrukt och vassle. Min smoothie med bladspenat, bär och vassle ligger kvar på fm, kyckling och potatis till lunch och middag, innan/efter träning vassle, aminosyror och riskakor och orkar jag på kvällen så tar jag casein med bär eller äggviteomelett, annars inget alls. As simple as that.
.
 
 
 
  
.
Ja, och så köpte jag de där kapslarna också, på bilden ovan. Om dem gör någon nytta återstår att se. Jag tyckte i alla fall det kunde vara värt att testa.
.
Nu tar vi ledigt över påsk och far på semester upp till Jämtland. Det är alltid svårare med maten på alla andra ställen än hemma men jag ska göra mitt bästa. Påskgodis är jag ändå inget för och mitt sötsug har återigen flugit iväg långt bort, vilket jag är tacksam för.
.
Jag vill ha något annat i mitt påskägg. Helst ett hus. Annars går det bra med ett frieri. 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: