lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Idag känns som,..

Kategori: Allmänt

.
,..lite av en höstdag, tycker jag. Men trots att det bara är augusti tycker jag om känslan. För mig är inte höst regn och rusk, för mig är det vackra färger, (plommon, päron och äpplen att palla ;D), kvällar med tända ljus, stora koftor att krypa in i. Och en del av mig längtar litegrann efter allt det där härliga som hösten faktiskt innebär.
.
Sen gör det kanske sitt, att jag går omkring med vetskapen om att jag har minst en vecka riktig sommar kvar i vilket fall. I det stora stora paketet min prins fick igår så gömde sig vårt semestermål. Inte helt tydligt vid första ögonkastet dock, jag hade slagit i det väl och han fick lura en liten stund innan han förstod vad det egentligen var frågan om..
.
 
I det stora paketet gömde sig 9st små paket, bland massa tidningspapper..
 
 
 
Och i dem låg bokstäver, av kartong..
 
 
Som han efter en ganska snabb överblick lyckades lägga i rätt ordning..
 
 .
Så, i september, över hans födelsedag, drar vi till Barcelona och njuter av en veckas semester. Ska bli helt underbart och jag längtar så mycket <3
.
Dagen idag har jag hittills spenderat på jobbet. Jag får betalt för att gå promenader och dricka kaffe och känner mig otroligt lyckligt lottad. Och det blir bara bättre, för nu väntar gymmet och veckans roligaste pass och sedan en myskväll med en fin vän. Jag har absolut ingenting att klaga över.. :)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: