lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Något av en,..

Kategori: Träning

,
,.."dagsform"tidig morgon innan jobbet. Och det är ju precis som han säger, det är ingen idé att fastna i hur det varit. Stundvis är det jobbigt, men det är så sant. Jag kan bara ta det jag har nu och välja vad jag vill göra av det. Man kommer inte framåt av att leva på gamla meriter.
.
(ja, jag har hål i brallorna, men så många byxor jag har pajat på det
stället så köper jag inte ett par nya för de ynkliga pass jag har kvar..)
.
  
.
Nu ska jag mot gymmet för ett armpass och planerar att köra det tungt. Jag tycker för tillfället det är roligast och dessutom orkar jag inte räkna så jäkla långt. Räkna kommer jag att få göra tillräckligt resten av dagen, då 8 timmar på jobbet väntar mig efter en snabb vända hemma sen. 
.
Se till att göra något bra av er dag. Den kommer aldrig igen. 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: