lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

En för tidig julafton,..

Kategori: Allmänt

,
,..ett försök till julbord, en annorlunda pwo, oplanerade marklyft, nya pt-kunder och kanske en ny karriär. Jag har hunnit mycket på två dagar och måste sammanfatta det hela i ett gäng bilder.
.
Det började med att jag inte ville vänta på julafton. Så vi bestämde oss för att fira en egen, litegrann i förskott. Det jag egentligen inte ville på var julklapparna. Inte mina, utan min gubbes. Jag ville att han skulle öppna dem! I det ena fanns nämligen två supermysiga morgonrockar i fleece, en till oss var, och jag längtade så mycket efter att få hoppa i min.. :D 
.
 
 
 
 
.
Vår "julafton" inföll i söndags, sedan var vi lediga tillsammans igår och min solklara snilleblixt på en ledig dag blev såklart att... åka och bada! Det har dock hunnit bli för kallt att  ner i vattnet, även för mig. Så denna gång var det bara att slänga av sig kläderna och hoppa i, innan man hann inse vad man höll på med..
.
 
 
 
 
.
Till en början kändes idén en aning tokig (läs helgalen), men ganska snart visade den sig vara den bästa pwo:n någonsin. När vi återhämtat oss for vi till gymmet, helklara i skallen och jag gav mig oplanerat på 120kg i marken och drog upp dem utan problem.
.
.
Otroligt osmickrande bild, men.. 
Lisah Vs Diskbråcket, 1-0
.
.
 Efter en stunds återhämtning hemma for jag vidare till jobbgymmet för en ny pt-kund. Hon gjorde ett riktigt bra pass med en kämparglöd av stål och jag kände mig så nöjd och stolt och glad. Min energi bara ökade allteftersom timmarna på dagen gick så att sedan avsluta det hela med att göra officiell debut som rappare, tillsammans med en arbetskamrat på jobbets julfest, blev lite av en succé. Lika osmickrande bild detta, men vi hade fantastiskt roligt!
.
.
Idag är jag ledig fram till eftermiddagen, då tre taggade pt-kunder väntar. Innan dess ska jag riva av ett pass bröst/mage på gymmet och förhoppningsvis även vila en stund. Jag har nämligen legat vaken mest hela natten, det var omöjligt att sova med alla endorfiner som rusade omkring i kroppen, efter min helt grymma gårdag :D
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: