lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Här sitter jag och tjurar,..

Kategori: Allmänt

.
,..med en plastburk från salladsbaren.
.
.
Min kyl och frys strejkar. Igen. Började morra som en björn igår och blev bara värre under kvällen, så jag hade inget annat val än att stänga av alltihop. Så imorse var hela köket en vattenpöl och idag har jag ingen mat :(
.
Sov inte ett dugg inatt och har jobbat i 6 timmar och funderar över om jag ska ha vilodag eller åka och träna. Jag har noll energi och humöret är ganska värdelöst, men känner jag mig själv så kommer det ändå att bli det senare alternativet och förmodligen är det även det smartaste.
.
Sitta här och tjura kommer garanterat inte göra mig vare sig starkare eller på bättre humör. Nej, en släng marklyft får nog bli min medicin. 
.
Hundra år sedan, och i lika stort behov då..
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: