lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Visst tog jag mig,..

Kategori: Träning

.
,..i kragen och iväg till gymmet. Värmde upp i marken och höjde succesivt med mellan 8-12 reps/vikthöjning. Skulle jag fortsatt mitt 5*5 skulle jag landa på 95 kg, men då dagens pass blev ett "extra"pass så tyckte jag att jag kunde få tillåtelse att bortse från strukturen. Jag hade lust att lyfta tyngre, så jag gav mig på 1or, men utan remmar. 2 på 100kg följt av 2 på 105kg och sedan 3st 1or på 110kg. Där skulle jag slutat, men blev bara allt mer pepp så jag sänkte till 100 igen och gjorde en 3a. Fick mersmak och tänkte sätta 3*3, men i bara farten blev dem sista två 5or. Det är som att vikterna blir lättare, ju längre in i passet jag kommer. Vilken fantastisk ekvation i så fall..
.
Kompletterade passet med mage, trapz och hamstrings. Sedan var jag nöjd, återigen glad och firade det hela med kyckling, ris, hallon och jordnötssmör, toppat med en dos kärlek. Nu mår jag som jag ska. 
.
Gårdagens vad jag trodde var "lördagsgodis", innan jag insåg att det bara var fredag..
Kokospannkaka med keso och jordgubbar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: