lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Axelpass,..

Kategori: Träning

.
,..alá Heidi står på schemat för morgonen.
.
Oftast vill och föredrar jag att lägga upp min träning själv, men ibland tycker jag det är roligt att testa andras upplägg och idéer, helt och hållet. Som exempelvis idag, då det ska bli ett axelpass rakt av kopierat från senaste numret av Body. Nu var det visserligen inga övningar med i passet som kändes "nya", men det är ett färdigsnickrat pass, precis det jag vill ha idag.
.
 
Igår blev det en oplanerad vilodag. Eller ja, från gymmet i alla fall. Jag var ute och sprang en sväng på morgonen, 6,5km närmare bestämt, sedan åkte vi till badet i Sturefors. Låg i solen och hade det bra, läste tidningar och badade korta dopp, varvade det hela med halvt oseriösa stafetter på stranden med armhävningar och dips. Så funderade vi först över att åka till gymmet på kvällen, men lät det vänta och passade på att gå på bio istället. Fast and Furious 6, ett par proteinbarer och en sväng genom trädgårdsföreningen fick utgöra vår kväll. En alldeles perfekt sista dag på semestern.
.
Ikväll börjar jag jobba igen. Känns inte superskoj, men helt okej. Jag kommer inte precis jobba ihjäl mig. Kör mycket kvällar, vilket ger mig lediga dagar, möjlighet att träna mornar och tid att vara ute i solen. Dessutom slutar jag strax efter 20 på kvällarna, och i de ljusa ljumna sommarkvällarna finns ju hyss att hitta på även då ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: