lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Det blev midsommar,..

Kategori: Allmänt

.
,..även för mig. Mest (enbart) tack vare min man, som spenderade dagen med diverse pyssel. Så när jag slutade jobbet kunde jag bara hoppa in i duschen och ner i klänningen (som i mitt fall var ett par byxor) och njuta. Jag har det bra jag..
.
 
 
 
.
Och bara vettig mat hade han gjort, så att jag mådde alldeles bra. Ikväll däremot tänker jag vara alldeles ovettig och äta bara glass till kvällsmat så sedan kommer jag inte må bara bra. I alla fall inte magen. Men nu vill jag äta glass. Imorgon kommer jag inte vilja äta glass och inte nästa dag heller, utan jag kommer att längta efter min rena mat och det är precis den jag ska äta då. Då får jag alltså äta det jag längtar efter både ikväll och sedan hela nya veckan och att äta det man längtar efter måste ju vara det bästa, eller hur? Win-win, again :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: