lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Expressförvandling,..

Kategori: Allmänt

.
,..fram och tillbaka. Det borde vara mitt signum.
.
Gårdagens bröstpass gick käpprakt åt helvete. Precis allt som kunde gå snett gjorde det och inte minst min inställning till det hela. Jag blir så jäkla förbannad när jag inte presterar det jag vill och ännu argare blir jag på att jag blir arg, för jag vet så väl att det ger mig noll och ingenting.
.
Idag däremot slog det mig precis att det väntas veckans roligaste pass och sedan mitt sista arbetspass på jobbet, innan jag tar semester! Dessutom hinner jag med min relativt bestående dagliga promenad runt ån innan jobbet. 
.
Jag tror jag gick från döende till odödlig, på mindre än 30 sekunder.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: