lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Sånt där,..

Kategori: Allmänt

.
,..som bara sker för att det är semester. Eller också hade skett i vilket fall. Jag har blivit korthårig, igen. Och ljus. Mycket ljusare än bilden vågar visa. Nästan blond tycker jag. Jag saknar mitt hår, visst gör jag. Men det är ändå skönt det här. Och praktiskt. Mycket praktiskt. Tar inte två timmar att torka och föna och platta och fixa, och blir inte till ett enda stort trassel när jag tränar eller sover. En bra sommarfrisyr helt enkelt :)
.
  
.
Och för övrigt har vi en jättefin semester. Är tillbaka från Oskarshamn. Blev ingen tripp till Vimmerby vare sig på dit- eller hemvägen eftersom vädret ville vara så ostadigt, men vi har haft det toppen ändå. Lugna stunder varvat med träning och bus. Och så massor med god mat.
.
.
  
.
.
.
.
  
.
.
Och ännu är den inte slut, ledigheten. Så jag fortsätter att bara njuta och tar emot vad dagarna vill bjuda på. Jag gillar det här med semester, bra påhitt :)
 

Kommentarer

  • Camilla Davour säger:

    Härliga bilder! :)

    2013-06-16 | 09:20:44
    Bloggadress: http://www.camilladavour.se
  • Cajza säger:

    Du är så fin min syster! <3

    Svar: ååhh, tack! DU är! Så glad att du finns <3
    Lisah

    2013-06-20 | 03:25:53

Kommentera inlägget här: