lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Vila,..

Kategori: Allmänt

.
,..och drick mycket. Vadå vila? 
.
Jag har första dagen på min semester. Jag vill göra allt i hela världen förutom att vila. Vila ska jag göra sen när vi har åkt, är borta, kan koppla av. Nu har jag tre dagar här hemma, då jag planerat massor av träning och massor av annat skoj.
.
Så har jag tydligen åkt på nåt slags urinvägsinfektion. Vad ska det vara bra för? Och varför? Jag har aldrig haft en sån i hela mitt liv så varför idag? Jag tror det är en sån i alla fall. Jag har ju aldrig haft det, så hur ska jag kunna veta? Men jag har ont och jag är kissnödig hela tiden. Då ska man dricka. Och vila. Jag har druckit kaffe, te, vatten, tranbärsdricka, mer te, aminosyror, och ännu mer te. Men vem skulle inte vara kissnödig då liksom? Och ha ont, det har man ju nästan alltid nånstans, så det ska nog inte ta död på mig. Sen var det vilan. Den tänkte jag vänta med. Men behöver väl inte göra allt, på en gång?
.
Däremot tycker jag att jag förtjänar en present, när jag är så liten och ensam och ynklig, så jag klickade hem mig en sån här snygging. Och vips så mycket piggare jag blev :)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: