lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Ungefär som att..

Kategori: Träning

.
..kroppen blöder. Och för varje gång jag vaknade inatt så var det bara värre. Jag log förnöjt för mig själv. Älskar känslan. 
.
Eftersom jag hade möjlighet att träna kväll igår så ville jag göra det. Dock kunde jag ändå inte hålla mig borta från gymmet på morgonkvisten. Det var rygg som stod på schemat och min genialiska idé var att splitta ryggpasset. Marklyft/trapz/mage på morgonen, sedan lats/roddövningar på kvällen. 
.
Det, i kombination med måndagens ben/biceps och tisdagens bröst/triceps gör att jag idag känner mig ganska mörbultad. Typ alldeles fantastiskt lovande inför dagens träning, som bara innebär fyra pass. Baksida ben/axlar för min egen skull, sedan yoga, och TRX för att härliga EFC-medlemmar och avslutningsvis ett stentufft fyspass för LMS-killarna.
.
Som ni ser, är jag precis lika bra på planera som vanligt :)
.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: