lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Idag väntar mig,..

Kategori: Träning

,
,..ett armpass och det ska bli riktigt kul. Förra veckan var jag så slut i kroppen inför det att jag stod och velade om att låta bli så sent som när jag redan var nere på gymmet. Dock var jag så törstig att jag blev tvungen att dricka upp innehållet i min shake och när det var gjort blev jag ju tvungen att träna. Och passet, ja, det blev helt klart ett av de bästa på länge.
.
Så när jag vaknade idag och hela överkroppen värkte ville jag helst besitta mig rätten att göra något annat. Gå en promenad, springa en sväng, vad som helst. Men icke. Jag har inga armar kvar och jag kommer garanterat inte få det av att låta bli att träna dem. Så nu ska jag fara till gymmet och krama dem fulla av kärlek och kanske får det dem att växa en aning.
.
Igår hade jag två nya PT-kunder och det var jättekul. Förhoppningsvis tyckte även dem det, för dem gick med på att träffa mig nästa vecka igen. Och jag älskar det, skulle vilja göra det jämt. Stå och gapa på tokskallar som vill träna tills dem spyr, eller bara hjälpa någon att hitta tillbaka till rutiner, motivera, inspirera. Få dem att tro på sig själva och utvecklas. Se dem göra framsteg, bli starkare, både på ut- och insidan. Ja, då trivs jag verkligen.. 
.
Precis idag, fast för massor med år sedan..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: