lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Känns som jag,..

Kategori: Allmänt

,
,..börjar få ordning på tillvaron igen. Tänk att det ska behövas semester för att återhämta sig från semestern.. Men när jag kom hem var jag helt slut och har varken känt att kroppen eller huvudet hängt med i svängarna. Förrän nu. Jag börjar bli mig själv igen. Och aldrig någonsin uppskattar man väl sin tillvaro, sitt hem och ja, hela sitt liv, så mycket som när man varit ifrån det.
.
Har varit hemma från jobbet i två dagar, något som händer typ aldrig. Idag är jag ledig. Börjar jobba imorgon och då följer 7 dagar i sträck av långa jobbpass varvat med PTkunder, massage och yogapass. Däribland min egen träning (som känns viktigare och mer prioriterad än någonsin) och nånstans i det hela, plugget. Det blev inte riktigt så mycket gjort i Serbien som jag hade önskat, men en dag satt jag faktiskt med det och då var jag riktigt effektiv.
.
Men jag gillar min tillvaro. Och om möjligt ännu mer om jag, som jag fick hopp om igår, får tillbringa den i ännu större grad med det jag älskar . Hopp om livet med andra ord och när sådant finns så blir det mesta möjligt.
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: