lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Vi gav upp,..

Kategori: Allmänt

,
,..behandlingarna på kliniken. Inte för att dem egentligen var dåliga, men för att det kändes snäppet för intensivt att behandlas i två timmar i sträck dag efter dag utan paus. I mitt fall handlade det även mycket om att jag inte klarar att ligga på britsarna, jag får bara mer och mer ont i kroppen av ställningarna och av att vara stilla. Så vi avbokade både dagens och morgondagens. Idag fördrev vi tiden med att söka vi upp ett annat ställe, en salong för att göra pedikyr, men där fanns även en massör och hon var grym. Tyvärr saknade hennes bänk hål för ansiktet, vilket tvingade mig att ligga i en otroligt ofrämjande position stunden jag låg på mage. Det kan jag dock ha överseende med det efter hennes fantastiska kommentar att "your muscles is excellent!". Gjorde helt klart min dag :P
.
Så, nu åker vi hem imorgon. Stundvis önskar jag att jag hade hunnit mer, gjort mer, sett mer. Men det var inte mitt syfte med resan och jag längtar hem. Längtar efter mina rutiner, gymmet, träningen, min egen mat. Min man, familjen, vännerna, till och med jobbet. Ja, jag gillar mitt jobb. Och så längtar jag efter min magnetmadrass, för jag tror på den, till och med ännu mer nu, eftersom jag känner skillnaden efter att ha varit ifrån den. Jag ska hem och bli bra. Bli stark.
.
Så, jag tackar Belgrad och Serbien för denna gång, kanske ses vi igen. Annars gör vi det inte.
.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: