lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Jodå, vi hade det,..

Kategori: Allmänt

,
,..jättebra, kom hem som vi skulle, allting toppen, bla bla bla. Det var väl ungefär ett sånt inlägg jag skulle gjort om jag hade brytt mig om det när vi var tillbaka från Barcelona. Och jag hade absolut inte ljugit, vi hade en jättefin semester på alla sätt, men jag kände inget behov av att skriva ett inlägg bara för det. Så jag lät bli.
.
Sedan rullade dagarna på och husvisningar slogs om tiden med jobb och träning och alla andra projekt jag hade dragit igång. Alltihop tillsammans med en värk som återigen gjorde sig påmind efter en tablettkur som började gå ur kroppen och inte efterlämnade sig annat än en totalförstörd mage. Så jag hade ingen lust att skriva, berätta om mitt givna, delvis självförvållade kaos. 
.
Men som alltid, så reser jag mig ur askan, tar tag i jonglerandet, återfinner kontrollen över mina hundratio bollar i luften. Jag måste ju ha dem där, det är så jag fungerar. Vore det inte för att jag fortfarande har ytterligare ess i skjortärmen, ett hopp om att få hjälp och slippa ha ont, så skulle jag kanske inte tagit mig samman lika snabbt. Men hoppet lever och jag ska dra fram det där kortet alldeles snart.
.
Under tiden, en liten liten kik av det som var.. :)
.
 
  
 
 
 
 
 
  
 
.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: