lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

En kort,..

Kategori: Allmänt

.
,..löptur och ett ännu kortare yoga/stretchingpass hann jag med igårmorse. Sedan blev det bråttom. Vi var på en husvisning på fm, ett jättefint hus och jag gillade det både in- och utvändigt, tomten och läget, men det fanns ett problem. Takhöjden. Huset var byggt för dvärgar, och stackars PE kunde knappt gå omkring utan att slå i skallen. Så det blev inget med det.
.
Därefter hem för en snabb och enkel lunch, ris, kalkon, keso, avokado, tomat, gurka, lite av varje. (Nektarin med salt!) Sedan åkte vi mot Norrköping, för dopet av Elin och Oscars lilla prinsessa..
.
Efter mycket om och men har jag återfunnit mig någorlunda bekväm i att bära klänning..
 
 Med min stiliga (blivande) man :)
 
 
I kyrkan
 
 
 
 
Och så efteråt, mina fina flickor <3
 
.
Det var en jättevacker cermoni och Amelia var så duktig. Efter dopet fick vi mat och fika. Exotisk planka, så för mig blev det kyckling, bär och tropiska frukter, en bit brie och lite potatissallad. Sedan tårta, men sån kan jag ju inte äta, så det "slapp" jag ;)
.
Kvällen skulle vi spenderat på kräftskiva med födelsedagsfirande, men det blev inställt, så vi tog en lugn kväll hemma istället. Åt ugnsbakad lax och grönsaker till middag och jag fick armbågar på onda triggerpunkter i säte och ryggen. Dessutom hann vi med att kika på ännu ett hus, dock bara på utsidan. Det är ett riktigt intressant objekt, men dessvärre infaller båda visningarna när vi är i Barcelona, så imorgon måste jag ringa mäklaren och be snällt om en egen extra visning, helst innan vi åker.
.
Idag har jag jobbat och sedan varit på gymmet. Det var tungt även idag, men med all rätt, eftersom jag körde enbart jäkla tunga övningar. När jag cyklade hem hängde jag över styret och mådde apa. Jag gör det fortfarande. Men passet får ett godkänt och jag likaså. Två dagar kvar, sedan sticker vi. Bara att bita ihop och ta i. 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: