lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Fasta mig,..

Kategori: Allmänt

.
,.. frisk? Jag tror det var det jag gjorde igår.
.
Jag tog mig in till stan och till hälsokosten, fyllde på mitt husapotek. 
.
.
Sedan fortsatte jag dricka, hällde i mig mängder av te och överdoserade tranbärskapslarna gånger flera. Hålla mig borta från gymmet lyckades jag dock inte med, så jag drog av ett pass AXLAR/MAGE som gick förvånandsvärt bra. I samband med träningen fick jag i mig aminosyror, malto och vassle, men förövrigt blev det en fasta för kroppen, efter frukost och framåt. Något som idag känns som ett smart beslut. Kroppen är tom och platt, men jag mår prima. Visst, mat är näring för kroppen, men det är även en belastning för kroppen att ta hand om. Så om jag tror på att i dessa lägen fasta sig frisk? Absolut.
.
 
.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: