lisahlisah.blogg.se

Allting om ingenting, i huvudet på mina jag

Nystart..

Kategori: Allmänt

.
..börjar om. Lämnar det gamla, låter det jag aldrig sa vara osagt. 
.
Jag tänkte för en stund fortsätta skriva på min gamla kära älskade hatade http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/ , men det är för sent, det sista jag skrev blev mitt avslut. Och jag ångrar det inte. Jag går själv ofta tillbaka och läser, påminner mig själv om vad jag gjorde, hur jag kände, vad jag tänkte. Vem jag var. Vad jag försökte leva upp till.
.
Mycket av det är positivt, men det är många minnen som gör ont. Ord som river upp sår större än dem skänker nytta. Och kanske viktigare ändå, ord som kan trampa på ömma tår, än idag.
.
Så jag börjar om, välkomnar en ny blogg och en möjlighet att fylla oskrivna blad. Jag är där jag är och var jag ska ändrar jag från dag till dag. Jag vill allting och ingenting och jag är överallt och ingenstans. Men gissa vad? Det är det, som är jag.
.

.

Kommentarer

  • Bästis säger:

    Ååååååh wiiiiiie vad jag har saknat dig skrutt! <3

    Svar: Skrutt kan du vara själv, rackarunge! Jag tror jag varit tyst tillräckligt länge nu.. ;)
    Lisah

    2013-05-30 | 05:33:28
  • Anonym säger:

    Du är så snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygggggggggggg omfg

    2013-05-30 | 12:13:55
  • Lisah säger:

    Oj.. tack :)

    2013-05-30 | 20:44:51
    Bloggadress: http://lisahlisah.blogg.se
  • Dory säger:

    <3 jääj

    2013-06-02 | 20:33:14

Kommentera inlägget här: